Top Ad unit 728 × 90

Son Haberler

tatil mi

14-15 Ocak 2017 AÖF Sınav Soruları ve Cevapları (Dönem Sonu Soru ve Cevapları)

REKLAM ALANI2
Açıköğretim Fakültesi 14.01.2017 Cumartesi ve 15.01.2017 Pazar günü yapacağı sınavlara bir çok öğrenci girecek. Öğrenciler sınavların ardından girdiği sınavların soru ve cevaplarını merak ediyor.

AÖF 14 Ocak 2017 Soruları ve Cevapları

AÖF 15 Ocak 2017 Soruları ve Cevapları


Sitemiz eğitim ağırlıklı konular paylaşıldığından dolayı AÖF sınavlarına da yer vermeye başlamıştır. Öğrenciler gireceği sınavların soru ve cevaplarını sitemizden ulaşabilirler.

Sınav soruları ve cevapları ilk bizde bu sayfa da bulabilirsiniz.

AÖF SINAV GİRİŞ BELGESİ İÇİN TIKLAYINIZ

Sınav Türü Sınav Tarihi

Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı 14 – 15 Ocak 2017
Bahar Dönemi Ara Sınavı 15 – 16 Nisan 2017
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı 27 – 28 Mayıs 2017
2016-2017 Öğretim Yılı Tek Ders Sınavı 15 Temmuz 2017

Sınavların Değerlendirilmesi ve Ders Geçme

Sınavların değerlendirilmesi ve ders geçme sistemi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği ile bu yönetmeliğin verdiği yetkiye istinaden hazırlanan Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Eğitim-Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Öğrenci Değerlendirme Sistemi Esaslarına göre belirlenir.

Sınavlarda soru kitapçığı ve cevap kâğıdı olarak iki tür belge kullanılmaktadır.
Her dersin cevabı, o dersin isminin yazılı olduğu sütuna işaretlenmelidir. Yanlış sütuna yapılan işaretlemeler kesinlikle değerlendirilmez. Cevap kâğıdında mutlaka ilgili ders için ayrılan ve açıkça dersin adı yazılan sütunu kodlayınız.



Sınavlarda öğrenci sayısına bağlı olarak, tek (A), iki (A,B) veya dört (A,B,C,D) kitapçık türü kullanılabilmektedir.

Sınavlarda cevap kâğıdına kurşun kalem ile test grubunun mutlaka kodlanması gerekmektedir. Tüm sınavlar çoktan seçmeli test şeklinde hazırlanmakta ve bilgisayar ortamında değerlendirilmektedir. Bu sınavlarda öğrencilerin, derslerin her birinden ayrı ayrı başarılı olmaları gerekmektedir.
Sınavların değerlendirilmesi, notların kaydı, çizelgelere geçirilmesi, saklanması, öğrenci kütüklerine yazımı ve öğrencilere duyurulmasında bilgi işlem yöntemleri kullanılır. Öğrenciler sınav sonuçlarına, ilan edilme tarihinden itibaren 5(beş) işgünü içinde http://aof.anadolu.edu.tr adresi Öğrenci Otomasyonu bölümünden T.C. kimlik no ve şifreleri ile giriş yaparak itiraz edebilirler. Bu süre geçtikten sonra yapılan itirazlar dikkate alınmaz. İtiraz sonuçları aynı sayfada yayımlanmaktadır.
14-15 Ocak 2017 AÖF Sınav Soruları ve Cevapları (Dönem Sonu Soru ve Cevapları) Reviewed by Haberler on 07:45 Rating: 5

HEMEN HABERDAR OLMAK İÇİN BİZİ TAKİP EDİN

Hiç yorum yok :

All Rights Reserved by Okullar Tatil mi? Bankalar Açık mı? © 2014 - 2015
Powered By Blogger , Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.